skargardsliv.blogg.se

Vecka 37..

Publicerad 2013-09-14 20:20:00 i Allmänt,

Har för min del inneburit:
Började med att fortfarande vara förkyld, och än är jag inte helt kvitt hostan men nästan.
Hade ledig dag i onsdags iom att jag skulle jobba idag, lördag, och passade då på att åka hem till mamma och pappa och mysa med min lilla kung ♡
Han fick även en ny frisyr under mitt besök av pappa frisören :) Stilig som få.
Han försökte även att gömma frisbeen, men gräset/mossan hamnade allt annat än på frisbeen. Jag fick skratta gott åt honom iaf :)
Vi passade på att ta tillvara på vädret idag och grillade. Himmelskt gott vart det. Fläskfile, sötpotatis och morötter som jag rostat i ugnen, och så fetaostcreme och beasås till det. När man inte grillat på ett tag smakar det extra gott tycker jag.
Och medan jag var på jobbet idag så monterade Patrik och hans kompis som är elektriker upp belysningen på huset(och bytte ut gamla eluttag och gjorde iordning för luftvärmepumpen som ska byta plats nästa lördag).
Jag bor verkligen i mitt drömhus! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela