skargardsliv.blogg.se

Framme!

Publicerad 2013-09-29 06:49:41 i Allmänt,

Vi hade så pass bra väder under flygningen igår att den kortades ned och bara tog 3 tim och 10 min. Kändes som att vi var nere på ett nafs. Vi checkade in och gick ned till poolbaren där jag tog en grekisk sallad och P en toast.
Nu sitter jag på balkongen endast iförd ett linne (hur underbart är det inte att kunna vara klädd så lite?!), och njuter av solens uppgång, kl är 07:49 här. Njuta, njuta, njuta är vad jag ska göra på denna resa 💋

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2013-09-29 09:32:08

Ljuvligt! Ha en härlig vecka och kom ihåg att börja varje morgon med en hutt ouzo, bra för magen ;) Kramar från ett grått Ilsbo

Svar: Haha, den där ouzon får jag nog stå över om jag inte ska bli kräksjuk 😉 Jag har "magraketstabletter" istället som håller ordning på kistan 😊. Jag njuter i fulla drag åt dig med här i värmen iaf ♥. Kram på dig pärlan
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela