skargardsliv.blogg.se

Potami waterfalls..

Publicerad 2013-10-02 15:16:28 i Allmänt,

Vi tog bilen till vad som skulle vara sandstranden imorse. Det var en stenstrand med en halvmeters remsa med sand. Eftersom vi då kände att vi lika gärna skulle kunna åka hem och lägga oss på vår strand gratis ist för att betala för solsäng för samma typ av strand så åkte vi rakt över hela ön till Potami vattenfallen. När jag ser vattenfall på tex filmer eller någon urdålig reklam för schampo(tror det var Respons som körde med sån ett tag), så har jag alltid tänkt att någon gång vill jag också få uppleva ett äkta vattenfall. Här kommer ett kollage från våran fantastiska utflykt, och just nu tror jag vi struntar i att återvända till Sverige ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela