skargardsliv.blogg.se

Long time no see...

Publicerad 2013-10-27 00:13:00 i Allmänt,

Borde nog döpa om denna blogg till resedagboken, det tycks endast vara när vi är bortrest som jag uppdaterar. Kan bjuda på lite bilder sen sist iaf.
Jag har kommit igång med träningen igen och det känns oerhört bra. Efter ett besök hos massören i fredags fick jag fint formbesked att mina ryggmuskler som jag haft problem med hela våren tycks nu jobba av sig själva igen tack vare träningen.
Jag firade det med en löprunda och även den kändes riktigt bra. Peppade om något! :) Bilden ovan är från dagens gympass, är nöjd med vad jag åstadkommit hittills med min kropp på 5 månader och känner mig väldigt peppad att hålla i träningen 3 dagar/veckan.
Vi har monterat in en riktig köksfläkt idag istället för vår gamla med kolfilter, vilken skillnad att laga mat med en välfungerande fläkt!
Avrundade denna kväll med en "Lennart", ni får googla för innehåll, god var den iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela