skargardsliv.blogg.se

Helg

Publicerad 2013-11-01 19:23:00 i Allmänt,

En bild säger mer än tusen ord...🍵
Bestämde mig redan i början på veckan när jag kände att den skulle bli tuff att jag skulle unna mig dels en ny morgonrock att mysa runt i här hemma, samt nytt lösviktste... det blev två stycken nya sorter närmare bestämt innan jag lämnade "Ombonat" där jag köpte teerna. Butiksbiträdet där frågade om jag fortfarande var kvar på K och om jag var chef där nu(hon jobbade på Vero Moda tidigare så därför känner man igen varandra lite). Svaret vet ni ju redan. Hon påpekade att vår butik är svår till "formen" eftersom vi är som en tårtbit och så hörnet på slutet med barnavd. Så avslutar hon med "Du gör det bra där". Tänk så fint det värmer när någon utifrån, som bara är in som kund men ändå vet hur det är att jobba med varuvisning, säger att man gör det bra som får ihop allt. Hon gav mig en fin start på helgen. Jag tar helg med detta i minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela