skargardsliv.blogg.se

Min söndag i bilder...

Publicerad 2013-05-05 18:16:00 i Allmänt,

Vi åkte och köpte penséer och planterade...
Jag köpte en paviljong på jysk tidigare i veckan så jag ville prova montera upp den för att se om den kan komma till användning på P's 30-års fest... men den visade sig bli rätt värdelös, åtminstone för vad jag tänkt mig... sidostyckena sätts fast med kardborreband så med lite vind på det så blåser ju sidorna in förutsatt att man inte sticker tältpinnar och gör hål i sidorna för att hålla det på plats bättre, går ju fortfarande inte att öppna för att gå ut och in smidigt så sidostyckena blir det retur på iaf. Ny vaxduk och nya stolsdynor behövs införskaffas.
I morse sprayade jag två speglar, den ena sitter i träningsrummet och den andra fick jag för mig att ta in och använda i vardagsrummet. .
En typisk före-bild dessutom när det är lite småstökigt...
Och så har vi efter den lilla make overn... Köpte även tyger att sy kuddöverdrag av, då vi inte kunde bestämma oss för orange eller turkos som accentfärg så fick det bli en av vardera vilket blev ett fint resultat. Lite mera liv åt rummet.
Och det är alltså här spegeln kommer in i bilden. ..

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-05-19 07:45:26

Blev ju superfint! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela