skargardsliv.blogg.se

Galej...

Publicerad 2013-05-19 02:27:00 i Allmänt,

Idag har vi firat min fina sambo i förskott. Vi blev närmare 20 pers och det var verkligen hur trevligt som helst. Men nu har jag smugit undan och lagt mig, är ändå bara 5 gäster kvar varav 2 ska sova över så. Spelas ju musik så det vore omöjligt att försöka sova, men jag tycker bara det är skönt att få komma undan för mig själv en stund, har ju haft folk upp i mig hela tiden sen igår em. Finns en hel del tankar som snurrar, men de kan vi ta en annan dag... bjuder på en bild från vårat pynt då dagens tema var Hollywood.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-05-19 07:51:29

Ska bli spännande att få höra allt om helgen o festen sen! Får bli långfika imorrn ;) Kram o hoppas du får sova läänge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela