skargardsliv.blogg.se

Tålamod....

Publicerad 2013-03-22 19:16:00 i Allmänt,

Det här med att hålla sig till tåls är inte riktigt min grej. Iofs så är det jag själv som sagt att uterummet ska fixas under påskhelgen, men det var mest för att jag inte vill slita ut mig utan vila en vanlig helg och påsken innebär fyra sammanhängande lediga dagar så då hinner man med både hemmafix och vila. Men eftersom jag rensade ur när jag var ledig en dag mitt i veckan och sen städade när helgen kom så tänkte jag att jag kunde börja på med att skruva upp nya gardinstänger idag, ta det lite i etapper... men har man väl börjat är det svårt att sluta... gardinerna åkte upp, köksmöblerna ställdes på plats, ljuslyktorna placerades ut och bokhyllan hade jag målat om redan igår. Bjuder på en glimt från rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela