skargardsliv.blogg.se

Rocking chair...

Publicerad 2013-03-10 12:42:00 i Allmänt,

Jag fullkomligt frossar i både inrednings tidningar och bloggar om samma ämne denna söndag.. Då slog det mig - jag vill ha en gungstol i uterummet! Måla den i mintgrönt eller kornblått med nå piffiga kuddar i och nån pläd. Tänk så ljuvligt att kunna sitta i gungstolen en ljummen sommarkväll, se ut över havet och läsa en bra bok, helt underbart! Nu ska jag börja jaga gungstol :), den får inte vara för stor så jag tar inte första bästa på blocket. Men tänk er så läckert med en mintgrön eller kornblå :). Här är en av de nya sidorna som lagts till bland favoriterna idag... http://romantiskahem.blogspot.se/2013/03/inspiration-till-uteplatsen-del-2.html?m=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela