skargardsliv.blogg.se

It's my b-day...

Publicerad 2013-03-09 23:54:00 i Allmänt,

Och dagen har varit härlig. Vaknade vid tjugo över sex, möttes av en vacker soluppgång som jag var tvungen att gå ut och säga hej till, inte en vind i luften och nästan spegelblankt på havet...
Efter frukost och av vinkning av sambon som skulle till Sthlm på 40-års fest styrde jag kosan mot hemstaden. Slängde in daimglassen i frysen och hämtade upp mamma och pappa för en tur till Erikshjälpen. Fyndade ett linne och en jeanskjol. Hem, vila en sväng på soffan, byta om och välkomna farmor, bror och Anna som kom för att gratta. Grekisk pyttipanna till middag och fika på det.
Har fått många fina presenter och är jättenöjd med dagen. Ändå känner jag mig ledsen och tom inombords, måste vara för att min andra hälft saknats vid min sida idag ♡. Glad iaf att min favo i mello gick å vann, en låt jag blir glad varje gång jag hör och den ger min sommarvibbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela