skargardsliv.blogg.se

I love it....

Publicerad 2013-03-08 17:54:00 i Allmänt,

Min kreativitet har fått jobba en del på sistone, jag har "hittat hem" i det jag länge drömt om, att få bo i hus och ha projekt att lägga händerna på, min kreativa sida törstar efter det, och allra helst att lägenhetsliv satte begränsningar för mig. Mina två senaste projekt är dessa, ett hörnskåp efter P's farmor(som tidigare stod i uterummet men som fått flytta in i köket och som nu funkar som vitrinskåp/barskåp) och ett nyckelskåp som jag gjorde om..

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-03-08 22:06:09

Det blir så fint det du gör. Kan tänka mig att P gillar hur du pysslar o gör iordning erat hem :)
Önskar att jag va hälften så kreativ som du!
Kram på dig bästa du

Svar: Tack vännen. Ja han myser nog över att jag är så pysslig och mån om hemmet, jag blir så nöjd själv ibland över mina "verk" att han inte hinner säga något för jag har redan hunnit utbrista "vad fint vi har det hjärtat!", han håller med och så går vi runt här hemma och myser över hur bra varje projekt/förändring blir :). Är så glad att jag äntligen får låta kreativiteten flöda, finns inga begränsningar i huset, bara kreativitetstorka som skulle kunna sätta stopp för en, men det här är bara början så jag tror inte någon torka är på ingång närmsta tiden :). Kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela