skargardsliv.blogg.se

Erase and rewind...

Publicerad 2013-03-17 11:45:40 i Allmänt,

Igår städade jag upp lite i uterummet så det bara är att börja inreda där i påsk, dock tycks inte min sambo ha förstått ännu att uterummet ska sluta fungera som förråd för det första som hände nu när han byter golv och bygger nytt trappräcke var att gamla bräder och virke hamnade i just uterummet. Så nu har jag burit ut allt på altanen. Skulle börja höja upp gardinstängerna men kan inte komma på hur det ska gå till (orkar inte ens förklara problemet). Vaknade med huvudvärk i morse och den håller i sig. Känns som jag har träningsvärk i baksida lår fast jag inte ens tränat. KAN JAG INTE BARA FÅ VARA FRISK?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela