skargardsliv.blogg.se

...

Publicerad 2013-03-21 21:21:00 i Allmänt,

Iom golvläggning och trappbygge så har det sett ut lite därefter här hemma, och med bristande energi så får annat släpa efter också, det blir lite så att om ett ställe börjar bli stökigt så släpar lätt resten också med för att det till slut inte känns som någon större idé att försöka hålla ordning. Men idag fick jag nog av att stupa in i 7 paket golv direkt man kliver innanför dörren. Så dom städades undan till ett bättre ställe, dammsög, tvättade, målade ett nytt projekt och tände ljus i vårt hus. Det sist nämnda är verkligen trivseltecken för mig, att tända ljus och komma till ro. Men iom att jag somnat i soffan/sängen ett par timmar mitt på kvällen varje kväll på sistone så har trivselstämningen dött ut, jag har vart alldeles för trött helt enkelt. Kändes så skönt att få tillbaka lite energi att städa upp. Mår som allra bäst när jag har rent och fint kring mig. Hoppas energin fortsätter komma smygande ♡

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-03-22 08:35:48

Nu kan det bara bli bättre :) Det gäller att hitta de små energigivarna så blir det bra :)
Kramar till dig vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela