skargardsliv.blogg.se

Tid och rum...

Publicerad 2013-07-11 09:08:00 i Allmänt,

Just nu mår jag enormt bra. Semestern startade fantastiskt bra i stugan med solsken, positiv energi, och umgänge med familjen. Jag köpte min farmors cykel som är som ny trots sina typ 8 år på nacken iom att hon knappt cyklat på den så nu susar jag fram. Cykling har verkligen blivit en favorit i motionsform för mig. Så iom att jag köpte cykel kunde mamma, pappa och jag cykla på både loppis och auktion(P hade inte anlänt till stugan ännu då), en väldigt mysig utflykt. Jag fick även åka vattenskidor och kom upp på första försöket (lärde mig förra sommaren och det tog ett tag) så jag var så otroligt nöjd med mig själv. En otroligt härlig och välbehövlig helg var det för oss. Vi kom hem och tvättade och styrde kosan mot Sthlm/Ekerö där vi i skrivande stund befinner oss. Vi kom fram igår kväll. Jag har redan börjat morgonen med en löprunda här ute i det underbara vädret så nu är det snart dags för frukost och sen ska vi ta bussen in till stan, strosa i gamla stan och ta båten över till Djurgården. Jag och P har verkligen blivit som nykära nu när semestern kommit och jag skulle bara vilja kunna stoppa tiden och få njuta länge. Det är det här som ÄR livet. Kvalitetstid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela