skargardsliv.blogg.se

Semester på gott och ont...

Publicerad 2013-07-01 19:44:00 i Allmänt,

Nackdelen med att bo i ett tidigare familjehem: Både P's syster och bror med sambo funderar på att komma upp hit över helgen, P's syster funderar på att stanna till onsdag. P vill inte ha dom här samtidigt (men vad ska man säga, ni är inte önskade?). P ska på Aw på fredag och fira in semestern. Jag funderar på att rymma hela helgen. Tänker inte börja semestern på ett sätt jag inte känner mig bekväm med, och P förstår mig... det var inte så här jag hade tänkt min semesterstart kan jag säga.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-07-02 07:23:24

Man vill ju komma hem efter sista arbetsdagen och kunna lägga sig i en solstol o vara slappna av. Förstår precis hur du känner!
Kramar till dig

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-07-02 17:11:43

Eller hur! Exakt så är det. Allra minst behöva ha folk upp i en (som inte ens är sociala, inte den ene iaf) som man inte känner sig hundra bekväm med. Nej, det blir stugan för min del, och jag ska försöka komma ihåg att göra ett stopp på kardemumma :). Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela