skargardsliv.blogg.se

Jag borde skämmas...

Publicerad 2013-02-12 17:04:00 i Allmänt,

över den extremt dåliga uppdateringen på det här bygget... Men jag kan bjuda på lite bilder från vår lilla get-to-know-eachother vandring idag(ja vi lärde alltså känna byn och inte varandra) :).
Jag njuter av varje sekund, under vår promenad längs stranden diskuterade vi hur vi vill göra i ordning uterummet, båda vill vi ha marintema där med rött, vitt och marinblått, jag vill köpa lerkrukor som jag kan måla själv i marintema att ha vid trappen, hörnskåpet efter P's farmor ska jag få måla vitt så kan vi flytta in det i köket igen och använda som barskåp samt förvaring av kokböcker.
Vi skulle vilja göra i ordning en grillstation på altanen med gasolgrill så kan den som grillar vara med och social ist för att vara förvisad ut på gräsmattan och lite utanför. En grillstation med avlastningsyta etc. Nu ligger vi vid poolen och pratar om vilken färg vi vill måla huset i.
Livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela