skargardsliv.blogg.se

Det farliga med att...

Publicerad 2013-02-17 13:23:00 i Allmänt,

skriva från mobilen är att ett enda feltryck krävs för att ett helt inlägg ska försvinna(vilket såklart hände nyss). Idag "firar" vi iaf att vi vart ihop i 6 månader, och genom ett sms från farmor imorse vart jag påmind om att det även är min namnsdag idag. Hittills har vi spenderat dagen (som också är vår sista då vi åker tidigt imorgon bitti, 05:45 kommer vi bli upphämtade) med att besöka marknaden, där köpte vi enbart en munk, mkt god sådan, sen traskade vi hemåt igen och nu ligger vi vid poolen. Inte ett moln på himlen, knappt någon vind och alldeles perfekt värme... Det hettar, men är inte outhärdligt. Till kvällen ska vi ut och äta grillat. Tidigare i veckan har vi ätit italienskt, kinesiskt, amerikanskt och mexikanskt. Lite av varje med andra ord. En alldeles underbar vecka har vi haft. Men man längtar ändå hem till sitt, drygt att behöva gå och handla varje dag, svårare att variera med maten när man inte vill äta ute varje måltid, och jag har verkligen LÄNGTAT efter att få äta fruktsallad när jag kommer hem :)
Kortspel har vi blivit duktiga på iaf ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela