skargardsliv.blogg.se

A men inte B...

Publicerad 2013-02-22 23:29:00 i Allmänt,

Min karl är då lite lustig, men också väldigt charmig. Igår när han stod och lagade mat säger han plötsligt: Idag har jag gjort en sak! *med nöjd min*. Jaha? säger jag. Han: Ja, fast det kommer säkert inte med. Men kanske, för jag skrev en bra motivering! Jag: Jaha?! Han: En kärleksfull motivering, jag har önskat en låt på p3... Så nu lär jag lyssna på p3 varje morgon ifall P blir uppringd före 07 med sin kärleksfulla motivering och önskelåt ;)... Ikväll har jag roat mig med å måla trappen en första omgång. När jag kliver in i sovrummet (där karl och katt fått hålla till) utbrister han: Jag har beställt nått nu! Jaha?! Ja, nått fint till du fyller år. En present... Jag skrattar inombords, trodde aldrig jag skulle träffa på någon som är sämre än mig på att hålla en plan/present hemlig för att jag ser så mkt framemot å få ge den, men han är minsann värre än mig, haha!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-02-24 19:24:20

Mäh, har du inte redan fått din födelsedagspresent?! :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-02-24 20:46:42

Jo resan var ju min present, men tydligen vill han ge detta/denna också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela