skargardsliv.blogg.se

Juleljus i vårt hus...

Publicerad 2013-12-05 20:59:00 i Allmänt,

Fick sån lust att köpa lite julpynt idag, jag som aldrig varit nå för att julpynta, men i år har jag plötsligt fått lust och jag kan bara se en förklaring - jag har hittat ett hem jag verkligen trivs i. Har köpt min första julblomma, en vit hyacint. Har alltid(fördomsfullt) trott att julblommor kostar en hel del men fick det motbevisat idag när jag väl kikade att det inte gjorde det.
Blev återigen påmind om hur härligt det är att kunna kliva ut på baksidan och plocka naturmaterial att pynta med. Lite guldspray så var kotten piffad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela