skargardsliv.blogg.se

You can call me goddess...

Publicerad 2013-04-25 21:10:00 i Allmänt,

Har letat efter en vit klänning som ger mig känslan att jag är vacker som en gudinna senaste månaden då jag fått för mig att jag skulle vilja ha en sådan på P's 30 års fest. Dock har jag inte hittat någon som stämmer in på både pris och modell(jag ger inte 500+ för en klänning). Såg en klänning för någon vecka sedan på GT men hade inte tid att prova då. Men idag när de skulle ha 20% på allt mellan 18-21 så såg jag till att prova den på lunchen, och jag kände mig som en gudinna i den, precis vad jag ville. Så det fick bli en mintgrön också :).
Gillar verkligen att den är lite urringad i ryggen och att den är hel lång även på mig :)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-04-25 22:38:34

En gudinneklänning till en gudinna!
Jättefin....
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela