skargardsliv.blogg.se

Vad är det för en dag?

Publicerad 2013-04-01 07:49:00 i Allmänt,

Är det en vanlig måndag? Nej det är ingen vanlig måndag idag, för vi vart klar med gästrummet igår - Hurra, hurra, hurra! Idag "får" vi alltså vara lediga. Visst hade vi kunnat vara det de övriga påsk dagarna, men då hade vi inte hunnit klart under helgen. Idag är planen enligt herrn att tvätta bilarna (välbehövligt). Min ska få gratis guldtvätt på Statoil och P's ska få besöka gör det själv hallen. Jag har fortfarande hallen kvar att inreda för nu har jag placerat ut alla saker vi hade där i både uterummet och gästrummet så nu vart hallen naken och det går inte för sig. Men planen är även att få mycket sol på sig. Lite korvgrillning och en kopp oboy i solstolen, ja så får det nog bli. Några målningsprojekt från igår :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-04-01 20:39:01

Heja heja, superpysslarna! :)

Sv: Det kändes SÅ SKÖNT att rep av bilen blev gratis, hade annars varit många tusenlappar flaxa iväg.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela