skargardsliv.blogg.se

Stolt som en tupp. .

Publicerad 2013-04-13 08:10:55 i Allmänt,

Kollar på Brothers and Sisters på kanal 5 och Sarah ska gifta sig. Hennes far följer henne fram till altaret och jag ser framför mig att om jag någon gång får gifta mig och min far följa mig till altaret så kommer han vara stolt som en tupp. Den stoltaste som någonsin funnits. En tårögd sådan för han har nära till sina känslor (det är därifrån jag fått mina), så vi kommer väl gå fram som två lipsillar(haha). Vilken häftig upplevelse, att föras fram längs med gången.

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2013-04-13 19:47:57

Det är sådant bröllop vi ska ha i sommar:) Björn kommer att föra Kristine till altaret. Snacka om att tårarna kommer att flöda:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela