skargardsliv.blogg.se

Friday I'm in love...

Publicerad 2013-04-12 23:27:00 i Allmänt,

Min svägerska ringde och frågade om vi hade planer för kvällen eller om det gick bra att dom kom och hälsade på(förslaget visade sig tom komma från min bror med "motiveringen" att eftersom svägerskan varit så trött och haft så mkt på sistone och han vet att hon blir glad av att träffa mig så tyckte han att dom skulle åka hit (det är kärlek det, att tänka på vad som gör ens andra hälft glad/vad som får denne att må bra när det är mkt). Vi är helt oplanerade hela helgen så det passade alldeles utmärkt. En riktig mysig kväll med grekisk pyttipanna, skratt och kinectspelande sammanfattar kvällen hittills.
Mysoutfit med tröja från herravdelningen :)
Mysigt sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela