skargardsliv.blogg.se

Livet är här och nu...

Publicerad 2012-09-23 18:13:04 i Allmänt,

Vad vore väl en nystart i livet om inte en ny blogg skulle få komma till världens tillsammans med den och föra våran historia med sig, vårat liv som hittills känts som taget ur en film... Våran egna film, härifrån och mot framtiden.. Tillsammans hand i hand... Så iom mitt kommande liv ute på skäret känner jag en stark lust att dokumentera och delge er mina tankar och funderingar kring de små och stora projekt jag drömmer om att få förverkliga där ute.
 
Välkomna kära vänner, nu börjar vår resa ♥
 
Ps. Jag kan meddela att huset kommer att plockas bort från mäklaren för försäljning enligt herrn. ds

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2012-09-23 18:20:39

Vad kul att du startar en ny blogg. Å lycka till i ert samboliv:) kram

Postat av: Fia S

Publicerad 2012-09-23 20:13:24

Åh, äntligen!! Både till din lycka och ny blogg. Som jag längtat! Gillar att läsa det du skriver.
Som jag sagt flera gånger förr, du är bara värd det allra bästa!
Kramar

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-23 20:40:17

HURRA! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-23 21:57:54

Älskade Sandra vad jag är glad för din skull. Och vad roligt att du börjar blogga. Roligt att få hänga med lite vad som händer fast jag inte har facebook.
Stor kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-25 11:49:40

Sv: Haha, det har du rätt i, när strumpbyxorna vill till att glida ner i grenen brukar jag också köra på trosor utanpå :D Men trosor på utsidan av trikåleggings som Astrid, det skippar jag nog ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela