skargardsliv.blogg.se

Våran dag i bilder...

Publicerad 2012-10-13 18:10:00 i Allmänt,

Bilden ovan är från när vi åt brunch imorse - American blueberry pancakes
Vi tog en promenad...
Vi stannade till vid våran båtplats och satte oss på bänken och såg ut över havet... Jag tycker det är så oerhört rogivande att sluta ögonen och lyssna på vågskvalpet..
Sen gick vi hem och jag rev tapet medan P rensade ute i förrådet och monterade ned badrumsskåpet så vi kan skruva ihop badrumsmöbeln vi köpt istället... En vägg orkade jag riva iaf, tar på krafterna i armen när det är så mkt pillergöra... Men vi är på gång nu iaf
<3

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-10-19 22:01:05

Bilden på bryggan ser helt overklig ut, som en målning. Helt otroligt vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela