skargardsliv.blogg.se

Time flies by...

Publicerad 2012-10-31 07:43:00 i Allmänt,

 
Ja det känns verkligen som att dagarna rusar förbi...
Igår tog jag äntligen tag i kaoset här hemma. Gästrummet har ju förvandlats till ett walk-in-room istället för walk-in-closet iom att vi bara har en varsin 60's garderob. Det blir väldigt lätt kaos, speciellt när vi dessutom enbart har en fönsterlampa som belysning i rummet. I helgen blir det verkligen till att köpa en garderob.
Men som sagt var så städade jag upp i röran igår, tände ljus i hela huset och vi kunde äntligen få en känsla av att vi lever i ett hem och inget renoveringskaos som det känts senaste tiden. Man kommer till en punkt där man inte orkar bry sig längre. Men nu ska det bli lite bättre. Dammsugning och byte av sängkläder står på schemat till kvällen. I natt ska jag sova gott.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-10-31 22:03:19

Alltid jobbigt att leva i renoveringskaos. Men det är ju värt det när man sakta men säkert ser ett nytt hem växa fram ur kaoset.
Som som var verkar ni vara driftiga båda två och det underlättar mycket.
Fråga mig....
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

~ familj, vänner, resor, hemmet, inredning och havet är det som ligger mig närmast hjärtat ~

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela